Bestellen, verzenden en korting

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We vinden het belangrijk dat je snel kunt genieten van je nieuwe sieraden en daarom verzenden we je bestelling zo snel mogelijk (binnen 1 á 2 werkdagen). 

We proberen daarom de bestellingen van vóór 16.00 uur nog diezelfde dag te verzenden, zodat deze de volgende dag bezorgd worden. Op zondagen en en maandagen bezorgt de post niet. Bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur gedaan worden zullen daarom pas op dinsdag worden bezorgd.

Bestellingen naar België zullen uiteraard wat langer onderweg zijn voordat je deze thuis ontvangt.

2. Wat zijn de verzendkosten naar Nederland of België? 


Verzendkosten Nederland

De vermelde prijzen op onze webshop zijn voor bezorgingen in Nederland exclusief verzendkosten. 

  • Er zijn diverse mogelijkheden voor verzenden. 

  • De goedkoopste wijze van versturen voor bestellingen met sieraden is 2,50 euro via de Post NL 

  • De goedkoopste wijze van versturen van bestellingen met kleding is voor 5,45 euro via een DHL Servicepunt of voor 6,45 euro voor een aan huis bezorging. 

Verzendkosten België

De vermelde prijzen op onze webshop zijn voor bezorgingen buiten Nederland exclusief verzendkosten.

  • Voor bestellingen in België bedragen de verzendkosten 8,40 voor kleine bestellingen en voor kleding 10 euro. Het is dus aan te raden om met meerdere vriendinnen tegelijk te bestellen bij kleinere bestellingen.

Afhalen in Sittard

Wil jij jouw bestelling liever meteen afhalen in Sittard? Je bent van harte welkom! Neem wel eerst even contact met ons op.

3. Hebben jullie ook een kortingscode en hoe voer ik die in?


Via Social Media geven we regelmatig kortingscodes weg. Dus houd TIKTOK en Instagram goed in de gaten. 

Je kunt de kortingscode invoeren bij het bestellen door te klikken op de blauwe regel met Overzicht van de bestelling.




4. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Is het product dat je hebt besteld toch niet helemaal wat je in gedachten had? Helaas, maar dat kan gebeuren. Zolang het item niet gedragen of beschadigd is kun je tot 14 dagen na ontvangstdatum bij ons een item retourneren of ruilen. De verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. Neem dan wel even contact met ons op.

Oorbellen, zelf ontworpen sieraden en o.a. gepersonaliseerde sieraden kunnen in verband met de hygiëne of personalisatie niet worden geretourneerd.  

5. Het item dat ik heb besteld is stuk. Wat nu?

Wij geven om de kwaliteit van onze producten en doen ons best om deze in topconditie bij je aan te leveren. Ben je ontevreden over een item of is een product kapot of beschadigd? Dit is uiteraard niet de bedoeling. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn hier om te helpen! Maak een foto van het desbetreffende product en stuur deze met je bericht mee, dan kijken wij naar een passende oplossing. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren!

6. Kan ik aangeven dat mijn bestelling een cadeautje is? 

Elke bestelling die bij ons de deur uit gaat wordt met veel liefde en aandacht ingepakt als een cadeautje. Nieuwe sieraden voelen zo extra bijzonder. Of de bestelling nu voor jezelf is of om te geven aan een ander, niets gaat de deur uit zonder mooie verpakking. 

Bij bijzondere gelegenheden willen we dit natuurlijk helemaal gezellig inpakken voor je en je kunt er ook een persoonlijk briefje of kaartje aan toe laten voegen. Neem dan wel even contact met ons op.

Contact

Toch nog vragen, opmerkingen of speciale verzoeken? Geen probleem, neem contact met ons via de Social Media of via onderstaand formulier